Демпинг, қарапайымдылығына қарамастан, көп қырлы және әрқашан адал емес бәсекелестік әдісі болып табылады. Демпингтің мәні-тауарларды, жұмыстарды немесе қызметтерді нарықтық бағадан төмен бағамен ұсыну. Бір қарағанда, мұндай тактика сатып алушы үшін тартымды болып көрінуі мүмкін, өйткені айтарлықтай үнемдеу күтіледі. Алайда, мемлекеттік сатып алу бойынша тәжірибелі сарапшылар демпингтік ұсыныстардың артындағы тәуекелдер туралы ескертеді.
Көбінесе демпинг тауарлардың, жұмыстардың немесе қызметтердің сапасыздығын жасыратын «жем» ретінде әрекет етеді. Демпингті қолданатын жеткізуші арзан материалдарды, сапасыз жұмыс күшін немесе өндірістің әділетсіз әдістерін қолдана алады. Нәтижесінде, төмен бағаға таңданған сатып алушы алынған тауар мәлімделген сипаттамаларға сәйкес келмейтін, жөндеуге немесе ауыстыруға қосымша шығындарды талап ететін және көрсетілген қызметтер күткенге сәйкес келмейтін жағдайға тап болуы мүмкін.