Екінші жағынан, асфальт мұнай өнімі болғандықтан, бетонға қарағанда икемді және крекингке аз сезімтал. Жазда асфальт та қызуы мүмкін.Осы және басқа факторларды ескере отырып, асфальт сіздің жүретін жолыңыз үшін жақсы таңдау бола ма, жоқ па, соны шешуге көмектеседі.Асфальт төселген жолдарда қолданылатын қара тақтаның негізгі компоненттері — шайыр, құм және шайыр тәрізді мұнай өнімі асфальт цемент. Жаңа көлік жолы қатты, жақсы құрғайтын негіз үшін тығыздалған түйіршікті толтырғыштың 4-тен 8 дюймдік қабатымен басталады. Оның үстінде 2-ден 3 дюймға дейінгі жаңа, ыстық асфальт бар, ол ауыр илемдеу машинасымен тез нығыздалады (сіз оны «пароход» деп атай аласыз). Әдетте жаңа асфальт жолдар орнатылғаннан кейін бірден жүре алады. Керісінше, құйылған бетон жолдар қолданар алдында жеті күн бойы емделуі керек.
2018-2023 ЖЫЛДАР АРАЛЫҒЫНДА ШАҺАРДА 900 ШАҚЫРЫМНАН АСТАМ АСФАЛЬТТАЛҒАН ЖОЛ САЛЫНДЫ
Шымкентте бірінші кезекте, халыққа қажетті ауыз су, электр, табиғи газ мәселесін біршама шешу қолға алынса, ендігі кезекте көлік инфрақұрылымын дамытуға көп көңіл бөлінуде.
Көлік инфрақұрылымын дамытуға бөлінетін қаражаттың көлемі биыл 38,0 млрд.теңгеге жеткізіліп, 2018 жылмен салыстырғанда 5 есеге ұлғайды.Жаңа жолды орнату керек пе, әлде ескіні ауыстыру керек пе, асфальт — сіз қарастыратын нұсқалардың бірі дерлік. Дұрыс орнатылған асфальт жүретін жол бетон сияқты болады (төзімділік пен бағаны жоғарылатады), бірақ әлдеқайда төмен шығындармен. Асфальтпен саудаласулардың бірі — оны дұрыс күтіп ұстау үшін бірнеше жыл сайын жапсыру керек, ал бетон негізінен техникалық қызмет көрсетусіз.
Соңғы 5 жылда ұзындығы 900 шақырымнан астам асфальтталған жол салынып, қаланың орталық бөлігіндегі ірі жол айрық пайдалануға берілді. Биылғы жылы, қалаға кіреберістегі басты магистралды жолдағы жол айрықтың құрылысы, қаланың Солтүстігі мен Оңтүстігін байланыстыратын магистралды жолдың, қаланың транзиттік әлеуетін арттыратын айналма жолдарды пайдалануға беру жоспарлануда.